Airsoft - DAT

HONOUR & PASSION
 
AcasaAcasa  UPGRADE CORNERUPGRADE CORNER  CalendarCalendar  GalerieGalerie  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  InregistrareInregistrare  ConectareConectare  
IMPORTANT ! - vizitati www.airsoft-dat.ro si inregistrati-va .
Airsoft - D.A.T
Ultimele subiecte
» Reaprovizioneaza-te de la www.airsoft.ro
Lun Mai 17, 2010 12:22 pm Scris de Airsoft.ro

» Test pentru cei cu Degetul Rapid
Joi Mai 13, 2010 7:35 pm Scris de ANUBIS

» 08.05.2010
Dum Mai 09, 2010 2:32 pm Scris de Kriss

» Black Eagle - Colt 1911-A1 MIL.(FULL METAL) Spring - 80 RON, de vanzare
Sam Mai 08, 2010 12:09 am Scris de irinel87

» IMPORTANT !
Lun Apr 26, 2010 5:41 pm Scris de Kriss

» AIRSOFT WAR - proiect facultatea de radio si TV
Lun Apr 26, 2010 7:52 am Scris de Black Eagle

» CONCURS I.A.P.S.C - by T.M.T
Lun Apr 26, 2010 12:20 am Scris de ANUBIS

» Mesaj pentru Teo
Dum Apr 25, 2010 8:12 pm Scris de pavlu

» Bucuresti vs. Constanta la Slobozia
Dum Apr 25, 2010 10:49 am Scris de ANUBIS

» Tabara Cernica 24-04-2010
Sam Apr 24, 2010 10:33 pm Scris de ANUBIS

Cine este conectat?
In total este 1 utilizator conectat: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 1 Vizitator

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 17, Vin Aug 04, 2017 7:56 pm
Bucuresti - Vremea
Mostre Camuflaj

Distribuiţi | 
 

 Chapter 2: Principles of CQB

In jos 
AutorMesaj
ANUBIS
Admin
avatar

Numarul mesajelor : 446
Varsta : 50
Localizare : buc
Data de inscriere : 10/02/2009

RANK STATUS
PISTOL - Sharp Shooter: 104

MesajSubiect: Chapter 2: Principles of CQB   Lun Mar 22, 2010 1:57 pm

1. Point Man nu greseste niciodata.

Daca esti Point Man ( inaintas ) intotdeauna ia o decizie, implica-te intr-o actiune si/sau directie.
Intotdeauna asta le va permite celor din spatele tau sa ia decizii mai usor.

2. Intuieste si Reactioneaza

Trebuie sa fii capabil sa intuiesti ceea ce se intampla in campul tau vizual astfel incat sa poti reactiona impotriva amenintarii.
In cea mai mare parte deciziile tale vor fi bazate pe actiunile celor din fata ta ( fie camarazi fie suspecti ) ceea ce tine foarte mult de cunostiintele tale de ODDA ( Observa, Orienteaza-te, Decide si Actioneaza )

3. Sincronizarea

Ceea ce se poate traduce in termeni foarte simpli....Atunci cand partenerul din fata ta o "da-n bara" sau ZIG , tu sa faci ZAG , sau atunci cand face ceva neasteptat pentru tine trebuie sa te sincronizezi cu el ca treaba sa mearga , chiar daca nu este cea mai buna decizie .
Va puteti "balacari" dupa aceea cand totul este terminat si nu mai exista amenintari....nu uitati Regula 1. Point Man ( Inaintasul ) nu greseste niciodata

4. Razboiul Unghiului Optim

Nu conteaza cat de aproape esi de zona de amenintare pentru a te implica .....aici este vorba de cine are cel mai bun unghi de atac.
Este mai important din ce unghi poti interveni atat tu cat si camarazii tai.
Acestea sunt unghiuri din care fie poti sa acoperi fie sa eliberezi zona.

5. Pastreaza-ti privirea intr-o continua miscare

Aceia care spun ca nu trebuie sa privesti mai departe decat AOR-ul tau ( Area Of Responsability ) nu realizeaza ca ei defapt iti recomanda sa privesti printr-un TUNEL , ceea ce nu este deloc bine.
Am auzit deseori camarazi spunand ca trebuie sa ai incredere in parteneri .....dar aici nu-i vorba de asa ceva.
Obiectivul tau nu este acela de a verifica daca partenerul tau isi face treaba , dar poti arunca din cand in cand o privire de ansamblu in jurul tau pentru a fi la curent cu ce se mai intampla si a rupe viziunea de TUNEL.
Niciodata nu vei putea lua cea mai buna decizie daca nu vei sti ce se intampla in jurul tau...imagineaza-ti ca ai conduce un autovehicul si te-ai angaja in depasire fara sa te uiti in oglinzi ( bazandu-te doar pe ce vezi in fata ta "TUNEL" )....ridicol ...asa este ?

6. Cauta-ti zona de acoperire sau acorda sprijin altcuiva.

Incearca pe cat posibil sa te tii ocupat si sa-ti cauti ceva de facut.
Daca toate zonele de amenintare sunt deja alocate altor colegi atunci du-te si asigura suport altuia care poate avea nevoie.
Chiar daca esti incepator facand asta te va ajuta sa te integrezi mai repede in echipa.

7. Parteneri, Usi sau locuri ascunse.

Acestea trebuiesc sa devina prioritatile tale inaninte de a intra intr-un mediu CQB.
Cauta-ti PARTENERII intai de toate, daca nu este cazul atunci cauta cai de acces ( Usi ) si asigura-le , daca nu sunt cai de acces atunci cauta posibile ascunzatori .

8. Amenintarea IMEDIATA vs POTENTIALA Amenintare

Prioritizati-va toti oamenii pe care-i intalniti.
Acest concept defineste ca Amenintare Imediata pe oricine intalniti in cale si poate deveni o problema atunci cand numarul Inamicilor il depaseste pe cel al echipei tale.
In astfel de situatii nu trebuie sa-mi pese de cei pe care-i zaresc in lumina ( departare ) ei reprezentand doar o viitoare POTENTIALA Amenintare.
Primul lucru pe care-l fac este sa-i identific pe cei care-mi ies in cale si sunt inarmati.

9. Incoltirea

Viteza cu care efectuezi o cercetare in zonele de colt depinde foarte mult de abilitatea ta de a interpreta ceea ce vezi si a reactiona.
Cautarea unghiurilor de colt trebuie facuta pe cat posibil tot din colturi atat pe cat posibil mediul o permite.
Aceasta strategie iti creste distanta si unghiul de vedere creindu-ti astfel o platforma cat mai larga de tragere.

10. "Curata" zona de afara pe cat posibil inainte sa intri .

Imparte campul vizual din cadrul usii pe bucati ( PIE ) daca faci o intrare limitata .
Daca este neaparat necesara intrarea dinamica , atunci fa-o in primul rand cu un singur pas inainte astfel eliberand deja o parte din zona inainte sa intri definitiv si-ti permite in acelasi timp sa decizia de a anula intrarea daca nu-ti place care-i situatia in interior.
Imediat ce ai intrat concentreaza-te pe acea zona din camera ce nu putea fi supravegheata cand erai afara.
Este mult mai usor si sigur sa faci o astfel de intrare decat sa faci un BLIND ENTRY ( orbeste ).
BLIND ENTRY este de cele mai multe ori o intrare de tip sinucigas .

11. Intrarea DINAMICA in incapere

Trebuie facuta astfel incat sa ingreunezi sau inlaturi posibilitatea adversarului de a trage asupra primului ce intra in incapere ( Point Man ) astfel incat sa poti permite intrarea celui de-al doilea om in incapere si formarea TRIANGULARII ( urmatorul capitol )
In functie de topografia incaperii se va stabili ce pozitie va ocupa cea de a doua persoana.
Deplasarea catre cel mai indepartat colt imediat dupa patrunderea in incapere asa cum este descrisa in tehnica CRISSCROSS sau BUTTONHOOK nu este o solutie in situatia cand inamicul inarmat te asteapta deja in camera .

12. TRIANGULAREA

Este o versiune flexibila a metodei CONTACT & COVER sau pozitia " L " ....doi soldati separati ce formeaza un triunghi cu adversarul, astfel distragand atentia adversarului si prevenind posibilitatea ca acesta sa se angajeze simultan in schimb de focuri cu ambii soldati.
Soldatii nu au voie sa stea umar la umar sau spate in spate .....exceptie facand situatiile cand este necesara acopirea mai multor zone dintr-un singur loc.

13. COMUNICARE....COMUNICARE si COMUNICARE

Daca tu si camarzii tai nu comunicati clar si decisiv atunci abilitatile echipei tale de a actiona fara obstacole se reduce catre 0, datorita faptului ca nimeni nu va sti ce are de facut.....rezultatele fiind pauzele si ezitarea.
In astfel de situatii este necesar sa comunici clar si sa inspiri autoritate.
Pe scurt daca gandesti ceva.....spune-o.....alege cu intelepciune vorbele si nu o face cu voce tare.

14. O buna intelegere a OODA( Observa, Orienteaza-te, Decide si Actioneaza )

Acesta nu este un principiu dar poate fi considerat o recomandare
NU UITATI......PRINCIPIILE sunt baza fundatiei a ceea ce vrei sa faci......TACTICILE sunt metode diferite de a aplica PRINCIPIILE.
Ramaneti alaturi de PRINCIPII si lasati structura situatiei sa dicteze TACTICA.
Fii flexibil si ramai in zona de siguranta.

_________________
Think Out Of The Box
Sus In jos
http://airsoft-dat.forumz.ro
 
Chapter 2: Principles of CQB
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Airsoft - DAT :: FLASH NEWS - Romanian Airsoft Association :: TRAINING AREA-
Mergi direct la: